Procedura de reclamație

Cum să reclamați bunurile?

Ambalați marfa astfel încât să nu fie deteriorată în timpul transportului (puteți folosi și ambalajul original, va fi mai ecologic). Atașați acest formular completat în pachet.

Dacă nu aveți imprimantă, puteți să ne trimiteți formularul și prin e-mail sau să atașați descrierea defectului scris de mână. Nu uitați să menționați numărul comenzii.

 

Cum să returnați mărfurile gratuit prin punctul de pick-up prin coletăria.ro?

Alegeți-vă oricare punct de pick-up care acceptă serviciul „Asistență reclamații”.

Lista punctelor de pick-up: https://www.coletaria.ro/puncte-pick-up

Pur și simplu aduceți produsele la punctul de pick-up. ID-ul nostru: 95451297. Punctul de pick-up ne va trimite produsele la adresa noastră de returnare din Slovacia. 

Alternativ, ne puteți trimite produsele direct la adresa de returnare din Slovacia: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 04001 Kosice, Slovacia.

 

Căutați altceva?

Textul complet al procedurii de reclamație veți găsi aici.

Informațiile noastre de contact și de facturare le găsiți aici.

Cumpărăturile certificate de clienții noștri

(: Feedback :)

Îți lipsește vreun produs? Împărtășește-ți părerea, ne va ajuta să oferim servicii mai bune. Mulțumesc :)