Returnare gratuită a produselor

Cum să returnați produsele gratuit?

Ne puteți returna produsele gratuit în termen de 14 zile de la primire, la una dintre cele aproximativ 9000+ de sucursale ale serviciului Packeta (anterior coletăria).

Produsele trebuie să fie în stare 100% nefolosite, fără deteriorare, fără murdărie și inclusiv cu ambalajul original.

Găsiți lista cu filiale aici: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up

Selectați o filială cu asistență (nu easybox-uri). În detaliul sucursalei trebuie să fie specificat serviciul „asistent de reclamații”. Operatorul vă va cere să vă autorizați cu ID-ul nostru: 95451297.

Packeta ne va livra apoi bunurile returnate, de obicei, în termen de 6-10 zile lucrătoare. După verificarea mărfurilor, vă vom returna banii așa cum este specificat mai jos.

 

Cum să împachetați produsele și ce să puneți în pachet?

Ambalați produsele astfel încât să nu fie deteriorate în timpul transportului de la Packeta la noi (puteți folosi și ambalajul original, va fi mai ecologic).

Puneți în colet acest formular completat. Dacă nu aveți la dispoziție o imprimantă, ne puteți trimite formularul și pe e-mail. Este ideal dacă ne scrieți și contul IBAN pe e-mail, pentru că astfel vom minimiza greșelile de scriere în timpul transferului bancar.

Trimiteți produsele în stare 100%, fără deteriorare, fără murdărie și inclusiv cu ambalajul original.

 

Când și cum vă vor fi returnați banii?

Vă vom returna banii imediat ce curierul ne va livra coletul returnat si vom verifica produsul. De obicei, în termen de 5 zile lucrătoare de la livrarea produselor, cu Packeta.

Dacă ați plătit comanda online, vă vom returna banii în contul asociat cardului pe care l-ați folosit pentru a plăti online.

Dacă ați plătit prin transfer bancar sau ramburs, vă rugăm să ne comunicați contul IBAN către care vă vom rambursa banii.

 

Retur de produse prin poștă/curier

Desigur, ne puteți trimite produsele și direct prin poștă sau curier la adresa depozitului: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Kosice, Slovacia.

Trimiteți produsele fără ramburs la livrare. Pachetele cu ramburs la livrare vor fi respinse. Dacă trimiteți produsele prin poșta slovacă, pentru a accelera soluționarea, vă rugăm să nu utilizați serviciul de "trimitere recomandată". De asemenea, vă recomandăm să asigurați bunurile.

În acest caz, nu rambursăm costurile de livrare a produselor de la dumneavoastră către noi. 

 

Căutați altceva?

Condițiile complete de retragere din contract le găsiți aici.

Procedura de reclamație o găsiți aici.

Informațiile noastre de contact și de facturare le găsiți aici.

Cumpărăturile certificate de clienții noștri