Returnare gratuită a mărfurilor

Cum să returnezi bunurile gratuit?

Ne puteți returna mărfurile gratuit în termen de 14 zile de la primire la una dintre cele aproximativ 9000+ de sucursale ale serviciului packeta (inițial coletăria).

Marfa trebuie să fie în stare 100%, nefolosită, fără deteriorare, fără murdărie și inclusiv cu ambalajul original.

Listă cu filiale găsiți aici: https://www.packeta.ro/puncte-pick-up

Selectați filiala care are asistent (nu easybox-ul). În detaliul sucursalei trebuie să fie specificat serviciul „asistent de reclamații”. Operatorul vă va cere să vă autorizați cu ID-ul nostru: 95451297.

Packeta ne va livra apoi bunurile returnate, de obicei, în termen de 5 zile lucrătoare. După verificarea mărfurilor, vă vom returna banii așa cum este specificat mai jos.

 

Cum să împachetați mărfurile și ce să puneți în pachet?

Ambalați marfa astfel încât să nu fie deteriorată în timpul transportului de la packeta la noi (puteți folosi și ambalajul original, va fi mai ecologic).

În pachet puneți acest formular completat. Dacă nu aveți la dispoziție imprimantă, ne puteți trimite formularul și pe e-mail. În mod ideal, dacă ne scrieți și contul IBAN pe e-mail, astfel încât să minimizăm greșelile de scriere în timpul transferului bancar.

Marfa trimiteți în stare 100%, fără deteriorare, fără murdărie și inclusiv cu ambalajul original.

 

Când și cum îmi vor fi returnați banii?

Vă vom returna banii imediat ce curierul ne va livra marfa returnata si vom verifica marfa. De obicei în termen de 5 zile lucrătoare de la livrarea mărfurilor în packeta.

Dacă ați plătit comanda online, vă vom returna banii în contul asociat cardului pe care l-ați folosit pentru a plăti online.

Dacă ați plătit prin transfer bancar sau ramburs, vă rugăm să ne comunicați contul IBAN către care vă vom rambursa bani.

 

Retur de marfă prin poștă/curier

Desigur, ne puteți trimite marfa și direct prin poștă sau curier la adresa depozitului: NajTrade s.r.o., Hroncova 1, 040 01 Kosice, Slovacia.

Trimiteți mărfurile fără ramburs la livrare. Pachetele cu ramburs la livrare vor fi respinse. Dacă trimiteți mărfurile prin poșta slovacă, pentru a accelera soluționarea vă rugăm să nu utilizați serviciul de "trimitere recomandată". De asemenea, vă recomandăm să asigurați bunurile.

În acest caz, nu rambursăm costurile de livrare a mărfurilor de la dumneavoastră către noi. 

 

Căutați altceva?

Condițiile complete de retragere din contract le găsiți aici.

Procedura de reclamație găsiți aici.

Informațiile noastre de contact și de facturare găsiți aici.

Cumpărăturile certificate de clienții noștri
Teodor:Părerea mea este că pot doar să vă recomand, puteți întinde focul și pe piatră cu câteva bețe. Apa din ceașcă de oțel inoxidabi ...
5
Stefana:Multumesc pentru comanda! Produsul este impachetat nature friendly, iar totul este de o calitate superioara. Am apreciat foarte mult micile ...
5
Ciprian:Produs ambalat cu precizie în materiale ecologice. Sunt mulțumit de procesul comenzi și de viteza de livrare.
5
Fabio :Cafea excelentă
5
Elena:Capsulă excelentă, este ecologică, ușor de întreținut și cu timpul veți simți cu siguranță compensare în portofel, deoarece pre ...
5

Adăugați rating